Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2007

Μαντινάδες

σαν γαμπρός στην Κρήτη επιβάλεται να μάθω μαντινάδες .

Ας βάλω μερικές

"Σε είδα στο ποδήλατο τσε ήσουν όλο τρέλα,
μα ξαφνικά γρίκαω πως έλειπε η σέλλα."

"Εμένα η γρίπη των πουλιών
μ' έχει προβληματίσει
μη μου ψοφήσει το πουλί
που μου δωσε η φύση !! "

"Οι μπάτσοι με τσυνηγούν
απάνου τσι μαδαρα
μα να πιάσουν δεν μπορουν
γιατί έχω το Ναβαρα "

"Γιαντα κυρά μου σ' αγαπώ
γιαντα σε θέλω τόσο
και είσαι τόσο παλαβή
που απαντηση αδυνατώ να δώσω"

"Εμείς τα κρητικόπουλα
είμαστε παληκάρια
μα ετσα αρχίζει ο πόλεμος
κρυβούμαστε τσα αμπάρια."

"Άμα τον δεις τονε γαμπρο
και χει πολύ αέρα
στείλτονε στο διάολο
κι ακόμα παραπέρα"

"Ανύπαντρος ο άνθρωπος
όπου κι αν πάει μυρίζει
και παντρεμένος γάιδαρος
όπου κι αν πάει γκαρίζει"

"Την πεθερά μου βάλτε τη
πάνω στον Ψηλορείτη
Για να την βλέπουν οι οχτροί
να σκιάζονται την Κρήτη!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: