Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2007

Αφτός αφτή και ο Τζώρτζ Μάϊκλ

ώρα 23:30 νυχτα 17/5/2007

Αυτή: ξέρεις αγάπη μου θα έρθει ο Τζώρτζ Μάϊκλ να τραγουδήσει στο Ολυμπιακό στάδιο και λέω να πάμε.

Αυτός: Ωραία μαζευτείτε να πάτε

Αυτή: εγώ θέλω εσένα μαζί

Αυτός: σοβαρέψου ρε δεν είναι για την ηλικία σου αυτά

Αυτή: Ενω εσύ που τρέχεις στα γήπεδα και που ήθελες να πάς και στο φάιναλ φορ του μπάσκετ αυτά είναι για την ηλικία σου.

Αυτός : (απο μέσα του) γαμώ την Μπαναγία μου γαμώ δεν θα κοιμηθούμε απόψε

Αυτή : ελα μωρε θα σου κάνω εγώ τα εισιτήρια μόνο 90 ευρώ το άτομο είναι ....

Αυτός :Τιιιι 180 ευρουλάκια για αυτήν την πούστρα την Κυπραία ρε δεν πάει να γαμηθεί ο μαλάκας

Αυτή : μα αφου σου είπα εγώ θα τα πληρώσω

Αυτός : Ναι και αυτό το έργο το έχω ξαναδεί . Δεν πάω λέμε

Αυτή :μουρουμουμουρου μουρου

ώρα 00:30 νυχτα μαύρη 18/5/2007

Αυτός :κοιτα να ήταν μια Μορσερα Καμπαγιέ ένας Παβαρότι ,ένας Νταλάρας βρε αδερφέ να το καταλάβω . ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΠΑΩ

Αυτή :Ναι τόσα χρόνια παντρεμένοι και μια φορά δεν με πήγες κάπου. Μια φορά σου ζήτησα και εγώ κάτι και ορίστε

Αυτός :Ρε δεν πήγαμε τόσες φορές στο Μέγαρο και στις Λυρικές που δεν πολυγουστάρω δεν πήγαμε στο Cats να δούμε την μαλακία με τους χοροπηδηχτούς και την κονσέρβα μουσική ?? Τί μου λές βραδιάτικά .

Αυτή : Μια φορά θέλω να κάνεις κάτι χωρίς να γκρινιάζεις και το έχεις κάνει ανατολικό ζήτημα Σε παρακαλώ άς πάμε

Αυτός : (απο μέσα του) γαμώ την Μπαναγία μου γαμώ δεν θα κοιμηθούμε απόψε

Αυτή :μουρουμουμουρου μουρου

ώρα 1:30 νυχτα κατάμαυρη 18/5/2007

Αυτός :Δεν πάω λέμε ,πάρε μια φίλη σου ή την αδερφή σου να πάτε θα σου κάνω εγώ τα έξοδα

Αυτή :Δεν θέλω άλλον , εγώ εσένα θέλω

Αυτός :Πουσου ρε με τον πούστη απόψε, ρε σύ με έχεις βάλει και έχω δεί δέκα φορές το "περηφάνια και προκατάληψη

" άλλες τόσες "το ημερολόγιο της Μπρίτζετ Τζόουνς " δεν έχω χάσει ταινία του κωλοεγγλέζου του Χιου Γκράντ γιατί πρέπει να υποστώ και αυτό

Αυτή :Ελα ρε Γιάννηηηη (βάζει το γλυκό της) έχω και τα γενέθλιά μου τον άλλο μήνα

Αυτός :καλά πότε είναι η συναυλία

Αυτή :στις 27 του Ιουλίου

Αυτός :Τιιιι σε 70 ΗΜΕΡΕΣ ποιός ζεί και ποιός πεθαίνει άλλωστε και μου ψήνεις απο τώρα το ψάρι στα χείλη

Αυτή :Πρώτον μπορεί να μην βρούμε εισιτήριο και δεύτερον το καλό πράγμα αργεί να γίνει

Αυτός : (γελάει τρομάρα του) Λοιπόν ... άιντε θα σκεφτώ σοβαρά και σε ένα μήνα θα σου πώ

Αυτή :Οχι τώρα να μου πείς μουρουμουμουρου μουρου

ώρα 2:00 νυχτα πίσσα σκοτάδι 18/5/2007

Αυτός :καλά μέχρι την άλλη Παρασκευή θα βγάλω εισιτήρια καληνύχτα τώρα

Αυτή :Σίγουρα ?? Καληνύχτα

Αυτός : (απο μέσα του) γαμώ την πουτάνα μου γαμώ τα 180 ευρουλάκια είναι 15 κιλά μπριτζόλες παϊδάκια ή 20 κιλά χοιρινό αν δεν πεί και την "Παπαλάμπραινα" θα τον γαμήσω τον πούστη.

2 σχόλια:

lnoldori είπε...

Για αυτό πρέπει να λες από την αρχή εντάξει...Τουλάχιστον δεν θα είχες χάσει τον ύπνο σου..

παράλληλος είπε...

Σωστόοοοος!