Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2007

Σεξουαλική Παρενόχληση στον χώρο της εργασίας

Εχω μια συνάδελφο στην δουλειά γεροντοκόρη μυαλό κουκούτσι και εμφάνιση σαν ανάποδο γαμώτο.

Καθε τρείς και λίγο μας ζαλίζει τον έρωτα για τις κατακτήσεις της και για το πόσο τις κολλάνε οι άντρες.

Τις προάλλες μου ερχεται κλαμένη γιατί ο τάδε την ώρα που ερχόνταν για δουλειά της έβαλε χέρι στο ανσασέρ . Αφου κλαίγεται καλά καλά με παρακαλεί να μην πώ τίποτα σε κανένα και κυρίως σε καμιά περίπτωση στον ίδιο.
Την γράφω στα αρχίδια μου και πάω και τον πιάνω και του λέω "έλα δώ ρε παλιομαλάκα τί πήγες και εκανες" ο τύπος τρελαίνεται και θέλει να πάει να την πλακώσει στο ξύλο. Αφου μου βγήκε ο Χριστός να τον ηρεμίσω μου ορκίζεται στα παιδιά του ότι ποτέ δεν συνέβη τέτοιο πράγμα και η συγκεκριμένη του κόλλαγε να βγούνε καιρό τώρα.

Την επόμενη η κυρία δεν ήρθε για δουλειά αλλά τηλεφώνησε και είπε πώς γλίστρισε στην μπανιέρα και χτύπησε.


ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΊ ΑΡΑΓΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΄ΝΑΙ Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ


σημείωση: απο την κάρτα παρουσίας προκύπτει ότι η είσοδος των δύο την συγκεκριμένη ημέρα έχει 5 λεπτά διαφορά νωρίτερα η γυναίκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: