Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2007

ο καλός συνάνθρωπος Εγω

Εχω κερδίσει 1.200 ευρουλάκια στο Πρότο και έχω τα διαόλια μου που δεν κέρδισα τις 950.000 που κλήρωνε.
Τελος πάντων λέω να πά να πάρω κανένα δώρο για την οικογένεια.
Πάω πέρνω ένα ζευγάρι σένια παπούτσια για τον γέρο, του κάνανε γιατί φοράμε το ίδιο νούμερο, μια ζακέτα για την γριά, μία Αναίς Αναίς για την γυναίκα και στο Τζάμπο πάω να πάρω κανένα επιτραπέζιο για το παιδί.

Επείδη ένοιωθα πολύ κιμπάρης εκείνη την ημέρα πήρα και κούκλες και πάζλ και επιτραπέζια και αρκουδάκια , της παναγιάς τα μάτια δηλαδής.

Οπως βγαίνω απόξω ήταν μια γύφτισα που ζητιάνευε και ένα γυφτάκι με περιτριγύριζε να δεί τί έχουν οι σακκούλες.
Τρελαίνομαι. Πουτάνα ζωή λέω απο μέσα μου τί σου φταίει αυτό το παιδάκι τώρα. Στο διάολο λεω απο μέσα μου κέρδισα που κέρδισα σήμερα , θα γυρίσω να του πάρω ένα ποδήλατο να έχει γιατί άν του δώσω τα φράγκα θα του τα παρει η καριόλα η μάνα του.

Αφήνω τις σακούλες στ' αμάξι , λέω ένα "μην φύγεις , περίμενε" στο γυφτάκι και ξαναμπαίνω στο τζάμπο. Πάω στα ποδήλατα και παίρνω ένα γαμάω μπλέ με βοηθητικές.
Πληρώνω 80 ευρουλάκια στο ταμείο και βγαίνω έξω με το λάφυρο στα χέρια.

Με το που με βλέπει (το γυφτάκι που λέγαμε) έρχεται σφαίρα πάνω μου.
Του το δείχνω και το χαλβαδιάζει ξελιγομένα. Σκέπτομαι να τα αφήσω και να φύγω χωρίς άλλες κουβέντες.
Οπως κάνω να φύγω τον ρωτ'αω.
"- τι ομάδα είσαι ρε"
"- Ολυμπιακός " μου λέει αυτό χαρούμενα.
"- στο διάολο " σφυρίζω ανάμεσα στα δόντια μου

Αρπάζω το ποδηλατάκι και φεύγω.

μου έμεινε αμανάτι για τον αγέννητο παιδί μου μιας και η κόρη μου είχε ήδη.

2 σχόλια:

παράλληλος είπε...

Πάντα τό'λεγα ότι οι αντιΟλυμπιακοί είστε κακοί άνθρωποι...

Ανώνυμος είπε...

Είναι παράδοξο πώς το γυφτάκι δεν ήταν μπαοκτζής!