Σάββατο, 3 Μαρτίου 2007

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ Gavromen

Αγαπητοί gavromen
Εδώ kademis-man εεε συγνώμη μπερδεύτηκα ο Κώστας ο Μητσοτάκης είμαι. Της Μαρίκας μωρέ.
Ενοιωσα την ανάγκη να επικοινωνησω εν όψη της Κυριακάτικης αναμέτρησης με αυτά τα ρεμάλια των χαμαιτυπείων, τα βαζέλια , τους never κούπεν.

Θέλω σύντεκνοι για πολλοστή φορά να ευχηθώ καλή τύχη και να σταθώ στο πλάϊ σας, να ενώσω τις δυνάμεις μου στην προσπάθεια της ομαδάρας μας.
Ολα θα πάνε καλά μην στεναχωριέστε.
Μπορεί να ατυχήσαμε στην Ευρώπη αλλά την Κυριακή θα ευτυχήσουμε .
Πρέπει να το φανερώσω δεν έχασα παιγνίδι εκτός έδρας. Πήγα σε όλα τα παιγνίδια.
Ενα φοβερό πράγμα αγαπητοί gavromen όπου και να πήγα στην Ευρώπη όλοι οι δρόμοι ανοίγαν μπροστά μου. Με το που με έβλεπαν οι Ευρωπαίοι φώναζαν ένα μπρρρρρρ ..... και τρέχανε να κάνουν στην πάντα να περάσω. Πολύ καλοί άνθρωποι όχι σαν τους δικούς μας εδώ που γκαντέμη με ανεβάζουν γκαντέμη με κατεβάζουν.

Ξέρετε είδα και αυτό το θαυμάσιο DVD με τα 7+1 πρωταθλήματα.
Εξαίρετο ήταν. Συνέχεια ένα φαλακρό αγόρι έπαιρνε φόρα και σουταρε πέναλτι. Ακούραστος ήταν ο παιχταράς μας. Το έχω δεί δύο φορές ήδη και απόψε θα το δώ και μια τρίτη γιατί έχω μια ανησυχία μην τυχόν αστοχήσει ο παιχταράς μας. Διότι, σκέπτομαι, μία το έβαλε, δύο το έβαλε, την τρίτη δεν ξέρω πώς θα εξελιχθούν τα πράματα.

Κοιτάξτε σύντεκνοι.
Το παιγνίδι είναι κρίσιμο. Δεν παίζει ούτε ο Καζναφέρης ούτε ο Μπριάκος ούτε ο Παπουτσέλης.
Σε πιθανή ατυχία (φτού και πάλι φτου κούφια ώρα που τα ακούει) να είσαστε ψύχραιμοι. Οι παιχταράδες μας γνωρίζουν το τί θα κάνουν . Γκόλ οι βάζελοι σέντρα εμείς, ξανά γκόλ οι βάζελοι πάλι σέντρα εμείς . Θα τα πεθάνουμε τα βαζέλια. Αλλά και εσείς να μην στεναχωρηθείτε. Σε δέκα χρόνια κανείς δεν θα θυμάται τί έγινε. Εδώ καλά καλά δεν θυμάται κανείς ότι εγώ ο Κώστας ο Μητσοτάκης έκανα την αποστασία και μερικά χρόνια αργότερα έγινα πρωθυπουργός της Ελλάδος.

Να μην κακομελετάω όμως γιατί όπως ξέρετε είμαι Σαββατογεννημένος και .... μου βγαίνουνε .

Καλή τύχη Ολυμπιακέ να πάς φουλ για νίκη ή.... φούλ του άσσου στην ανάγκη.

Ο Κώστας

Δεν υπάρχουν σχόλια: