Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2007

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ Gavromen VOL. 2
















Φίλοι Ολυμπιακοί και σύντεκνοι

Αποφάσισα να απευθυνθώ σε εσάς ενόψη του κρισιμότατου αγώνα με τον βάζελο. Νοιώθω την ανάγκη να συμπαρασταθώ στην απόβλητη, εεε συγνώμη μπερδεύτηκα, λαοπρόβλητη ήθελα να πώ ομάδα του Πειραιά τον Θρύλο μας και να του ευχηθώ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ στο μεθαυριανό αγώνα.

Σας μεταφέρω τους χαιρετισμούς της Μαρίκας του Κυριάκου και της Ντορούλας μου της οποίας, πρέπει να το φανερώσω, εγώ της είπα να στείλει τους βάζελους στο Βοτανικό που είναι μια υποβαθμισμένη περιοχή για να δυσκολεύονται να πηγαίνουν στο γήπεδο.
Εξάλλου είναι είναι γνωστό ότι του Βοτανικού ο μάγκας πέθανε μια Κυριακή .
Ασχετο
χεχεχεχε

Νιώθω την ανάγκη εταιρο-χρονισμένα να σας συλληπηθώ για την τεσσάρα στο Νιουκάστλ Αυτοί οι βρωμοεγγλέζοι δεν μας σεβάστηκαν καθόλου. Είναι σαν κι αυτό που λέμε στην Κρήτη << είπαν του τρελού να χέσει κι αυτός ξεκωλιάστηκε >>


Τέλος ιδιαίτερα θέλω να τονίσω την συμπαράστασή μου στον Αντωνάκη το Νικοπολίδη γιατι με την προδοσία του και καλά τους έκανε δηλαδή, που μου θύμισε τα νιάτα μου, όταν το '65 με το συγχωρεμένο τον Αθανασιάδη τον Νόβα κάναμε την αποστασία


και πάλι ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ

Κώστας Μητσοτάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: